maanantai 24. helmikuuta 2014

hey, how ya doing

13.1 kirjottelin viimeksi tänne, siitäpä on vierähtänyt tovi! Ja siitä tovi kans kun päätin piilottaa kaikki postaukset, kuten näätte. Kysymys kuuluu varmaan sieltä päästä miksi, no totaalisesti kyllästyin tähän touhuun. Koska en voinut hirveen hyvin. Ennen vuoden vaihdetta tapahtui ikäviä asioita ja sen jälkeenkin. Sitä kaikkea en tänne tule kertomaan mutta jtn voin raottaa menneestä, erosin ensirakkaudestani. Pitkän harkinnan jälkeen nähtiin asia niin parhaaksi ja edelleen ystävinä pysytään. Mut siitä alko monta vastoinkäymistä ja itekin olin välillä täys.. no sanonko mikä! Varmasti monet tietää sen tunteen ku ei jaksa nii joskus sitä vaa sattuu feidaamaa esim kavereita. Vaikka se ei ole selitys eikä mikään syy. Mut toivon että nää ihmiset ymmärtää ja antaa mulle anteeksi. Mä voin myöntää että en oo jaksanu olla oma itseni.
Viime viikkoina taas mulla alotettii uus lääkitys, mielialalääkitys. Lääkäri aatteli että jollain tapaa pitäis mieliala saada nousemaan joten suostuin lääkkeisiin. No siitä ei hyvää seurannu.. Jatkuvaan koski päähän ja väsytti. Se kipu oli jtn uskomatonta, mulla kun ei ikinä muuten koske päähän. Psyyke rupes hajoamaan pahasti. Päätin sitte lopettaa sen lääkityksen ja olo on helpottanut. Voisin sanoa et voin taas suhtkoht hyvin siihen nähden mitä kaikkea tässä onkaa sattunut!
Mut hyvääkin tässä on ollut. Ja paljonkin, mulla on niin välittäviä ihmisiä ympärillä et iha herkistyy välillä. :-) Kiitos teille.

 photo Untitledjee_zps53cb2ea9.jpg

Mä vaihdoin teidän viimenäkemästä hiusten värin pinkistä punaseen. Paljon helpompi vaatteiden kanssa. :D Tykkään! Ja oon opetellu käyttämään mun silmalaseja uudestaan, mullahan on 80 prossaa hereillä oloajasta piilarit päässä. Aattelin että se varmaan tee hirveen hyvää silmille ja nyt oon pitänyt viikon ainaki putkeen laseja päässä.

 photo Untitledpieeces_zpsc00a1ccc.jpg

Muuutta mutta pääasiassaha tän koko blogitekstin ideana oli se että täällä taas ollaa rustailemassa!
Mulla ois mielessä lähes samaa tyyliä ku ennenkin, asuja ja kerran viikkoon viikkopostaus (nyt kun on uus kapula, toisin sanoen älypuhelin) ja uutena lisänä jtn kauneusjuttuja ohessa! Mulla ois teille vinkkejä miten saa opiskelijahintaan hoidettua hiuksia ja sun muuta. Mä oon myös innostunut opettelemaan meikkaamaanki eri tavoilla ja semmostakin tyttömäisistä jutuista ois kans kiva höpöttää teille. 

 photo Untitledkukkii_zps4ac1dd21.jpg

Piristys kukkia kahdelta tärkeimmältä ihmiseltä :3

Kertokaa mitä teille kuuluu. Mulle tullu hieman eri kautta kyselyitä blogista ja elossa siis ollaan. :-D Kiva huomata miten ihania ihmisiä siellä ruudun toisellaki puolella on!

12 kommenttia:

  1. Oot ihana murunen <3 :3 Voimia. Voitko tehdä jonkun kasvojen hoitoon postauksen ? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihenkin aiheeseen löytyy mulla vinkkejä että tulossa on varmasti! :) Ihana susanna <3

      Poista
  2. Hirrrvittävästi voimia sinne! Ymmärrän että ei ole helppoa, mutta niinhän sitä sanotaan että asioilla on tapana lutviutua, ajan kanssa :) Just eilen ihan yhtäkkiä tuli mieleen sun blogi, tajusin ettei postauksia ole tullut aikoihin ja mietin mitähän sulle kuuluu. Ihanaa kuulla että kuitenkin jatkat vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua menin sanattomaks, yks "sana" <3!

      Poista
  3. Jeeee ♥ mullakin on ollu sulle jo pari viikkoa yks pikkujuttu vaikkei kukkia ookaan :D nähdään pian ja kiva kun vielä kirjottelet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käääks, mitä sulla mulle on :DD! Todellaki todellaki nähdään! <3

      Poista
  4. Jaksamisia, elämä voittaa taas jossain vaiheessa :) erot ei oo koskaan kivoja, ja vähemmästäki vetää mielen maahan, eikä sillon ehkä hirveesti oo otivaatioo kirjottaa, varsinkaa kun tuskin haluaa kaikelle maailmalle sitää pahaa oloosa huutaa, eikä oikein muuta sanottavaa meinaa sitte ollakkaan... :/ mutta parempaa kevättä ja uusia tuulia, ihanaa että oot täällä taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin voinut olla kirjoittamatta tätä vähääkää mitä avauduin täällä, mut mulle tuli tästäki parempi mieli et sai teille lukijoille avauduttua. :-D Onneks kevät tulossa nii piristyy entistä enemmän. Sinulle kans sinne ihanaa kevään odotusta jos niin voi sanoa. :)

      Poista
  5. Voeee ihanaiseni, tosi kiva ku oot täälläki taas! On nii kiva lukkee sun blogia<3 Voimia rakas, huomenna tuas nähhää<3 ja muista että rakastan sinnuu iha hitokseen palijo<3

    -hnzzzzzzzzq

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie romahdan täst kommentista ;) <3
      Huomiseeeeen !

      Poista
  6. Juuri viime viikolla mietin, et hei sä et aikoihi oo postannu! Mutta nyt syy selvisiki, paljon tsemppiä ja virtuaalihaleja! Aina kaikki järjestyy. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana memma, kiitos ja haleja sinne kans ! <3

      Poista