sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

dead forest

En keksinyt mitään kivaa taustaa aluks asukuville joten näistä tuli omasta mielestä loppujen lopuks tosi kivoja! Kerrankin käveltiin vaan vähän kauemmaksi kotipihasta. Kuvaaja istahti ton oksan päälle ja noh, se ei kestänyt meidän molempien painoa. Haha, meinas vähä hassusti käydä.. Mut saatiin kuin saatiinki kuvia aikaseks. Mä oon taas viettäny pientä hiljaiseloa, ei vaan oo ollut asiaa. Kotona lähinnä löhönny collareissa ja oon uudestaan rakastunut huppareihin. Haluun uuden koti hupparin! Käytin siis ennen lähes tulkoon aina huppareita ja kyllästyin niihin. Siitä tuliki mielee et sellane miten tyylini on muuttunut postaus vois olla kiva?

 photo DSC_0509s_zps924b1d38.jpg
 photo DSC_0483s_zps4853a319.jpg
 photo DSC_0446s_zps97a1dcf2.jpg
 photo DSC_0522s_zpsf499d7ee.jpg
 photo DSC_0376s_zps137d84bb.jpg
 photo DSC_0460s_zps10e4329f.jpg

Farkkupaita - H&M
Flanellipaita - Miesten puolelta maxi makasiinistä
Housut - Gina Tricot / Molly
Maiharit - Ebay

Käytiin kuvailemassa aurinkoisessa kelissä eilen, ja samalla vieressä raikasi jalkapallopeli. Keli oli sinänsä lämmin vaikka vähän kylmentynyt verrattavissa tämän viikon päiviin. Mua palelsi kun ajattelin noita jalkapalloilijoita juoksemassa.. ne jo pelas shortseissa? En ymmärrä yhtään jalkapallon päälle. Pelasin kyllä sitä jonkun aikaa kun olin n. 3 luokalla. Mut miten ne kykenee näissä keleissä jo ulkona treenaamaan? :-D Mystistä haha, ja joo aiheet lentelee taas mulla! Jos siirrytään vaikka asusta puhumaan..

Tai ei tossa oikein oo sanottavaa, perus kauluspaita asu kuten näette ehee. Kaveri just soitti ja se ilmestyy tänne hetkenä minä hyvänsä joten lopetellaan tähän. Mitäs tykkäsitte asusta?

10 kommenttia:

  1. Hahahaha mieki oon hamstrannu kaikki flanelli paitani joko jonku dyydsin vaatekaapista tai max makasiinista/robin hoodsista :D -Marsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parhaita ja kaikista halvimpia ! Joku 4 euroo tuoki.. Kaikki mun flanellit alta neljä euroo maksanu aina :D

      Poista
  2. Ihana asu!
    Toi toisiks vika kuva on jotenkin tosi kiva :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo seki jostain syystä on mun lemppari ton ekan kuvan lisäks :-)

      Poista
  3. Minä kannatan tyylipostausta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosta sit pitää ruveta rustaamaan!

      Poista
  4. kivoja kuvia! ihanat nuo hiukset! näkyy viel paremmin nyt toi punane väri:P ootan niin innolla,et pääsisin sua kuvailemaan! ja ylipäätään sua näkemään ja kaffittelemaan!<3 ikävä ; (

    -henezki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitäpä odotellessa! Ois kiva mennä kuvailee esim sinne missä on se grilli/makkaranpaisto höskäpöskä :D jos nyt ymmärrät mitä meinaan!

      Poista
  5. ja joo todellakin saat tehä tollasen postauksen 'miten tyylini on muuttunut' :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alotin jo hieman kuvia muokkaamaa et tulossa on! :P

      Poista