keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

kuitenkin lähelläsi tuskin uskallan hengittää

 photo Untitledjees_zpse1657fea.jpg
 photo Untitledjokas_zps1d3e0e71.jpg
 photo Untitledadnnds_zpsb9b097c2.jpg

Minun kaunis kuvaaja Sini :-3

Jakku ja tunika/mekko - Kirpputori
Legginsit - Gina Tricot
Kaulakoru - Glitter / NEW!
Bootsit - Dinsko

Eipä uskoisi et nää kuvat on otettu maanantaina nyt kun tuonne ulos katsoo. Tänään kun heräsin nii lumet oli taas maassa. Arh ei täst aiheesta enempää!

Nyt oon innostunut sellaisesta uudesta levyjulkaisusta kuin Eput rautaa. Eputhan on rautaa! Mä oon aina ollu Eppufani, paristi tullut kyseinen kokoonpano nähtyä. Eput rautaa - kokoelmassaha on laaja kasa artisteja tulkitsemassa Eppujen biisejä. Suuressa soitossa ollut mulla tää levy nyt parisen päivää. :-D Levyltä löytyy mun suosikki artisteista Lassi Valtonen ja Haloo Helsinki! Mut toki muutkin on hyviä, esim suuresti yllätti Club for Fiven esittämänä Joka päivä ja joka ikinen yö. Suosittelen, meitsi tykkää kyllää nääääääin paljon!

Asussa yhdistin mun viime viikon kirppislöydöt, löysän alunperin Lindexin tunikan ja H&M jakku/takin. Hihat vähän lyhyet mut ei haittaa, tuppaan ne käärimään aina niin kuin kuvissakin. Rakastan tota "inkkari" kuvioo ja kirppismyyjäki kehui löytöäni. Kaulakorun taas ostin kun lahjakorttiin oli jäänyt just sopivasti 6e ja toi kaulakoru oli 5,9e. Sini tokas kun näki tuon "millon sä oot ostanu ton!?" Haha kultarakas olit mukana ku ostin sen!

5 kommenttia:

  1. UPEEE NAINEN STNA <3 TYKKÄÄÄÄÄÄÄN ! :)..

    VastaaPoista
  2. Upee tuo kuva ylhäällä vasemmalla!!!! Whooah<3

    VastaaPoista
  3. näyttää ihan kesäkeleiltä ku katsoo noita kuvia.. :-D

    VastaaPoista
  4. mikähän lie taas on suhun tullu ku oot lopettanu tän:DD???

    VastaaPoista