sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

viikko 9 kuvina

 photo Untitledjee1s_zps61154a89.jpg

1. leffaa ja limua, jaffa lasissa oli kylläkin mun suurta rakkauta pepsi maxia 2. aamupuuroo, mitä syön lähestulkoon joka aamu 3 ja 4. mikan synttärikakkukahveilla teellä ja kaakaolla. ite otin luomu päärynäteetä, ah et oli hyvää. ja minttusuklaakakkua mumsis!

 photo Untitledtipuja2s_zps94c63f27.jpg

1. angry birds pehmoleluja h-talossa. kuvasin näitä huvikseen ku oon aina miettiny et eikö kukaa noita mukamas pölli tuolta. :-D en tarkoita siis et itse tekisi mieli. tän kuvan ottohetkellä tapahtui ihan vieressä aika karu kohtaus. vähän vanhempi nainen vahingossa tönäisi aboutrallaa 13-14 vuotiasta tyttöä, noh se tyttöhä ei siitä tykännyt. haukkui sen tuntemattoman naisen (tiedän kun se vanhempi nainen sanoi niin) mielisairaaksi, huoraksi jne.. kaiken näköistä sitä näkeeki.. 2 ja 3. 25 pvä tuli vuosi täyteen siitä kun oon tutustuin yhteen ihanaan ihmiseen, hän yllätti mut rusettikaulakorulla, aw 4. selfie sokkarilla

 photo Untitledjeeesdis_zps37a17713.jpg

1. kuvausmateraalia kasvokuorinta postaukseen 2. tykkään tehdä nykyään aika usein kalanruotoletin, nii kätevä ja vähän erilaisempi kampaus 3. tv illan herkkuja, älkää huoliko kaikki ei ollut mulle. :-D kinder bueno white oli uus tuttavuus ja hyvä sellainen! 4. käytii extemporee ottamassa kaverin kanssa lävistykset 1/2 blockissa, mulle rustoon koru ja kaverille nenään. vähän nipisti, mut ei sen kummosemmin.

 photo Untitledwirni7s_zps53d8ed62.jpg

1. niin söpöt tyynynpääliset :3 2. kiinalaista sunny's noodlesissa, mun lemppari ruokaa joten tulee syötyä kinukkia aika usein 3. välillä omatekoistakin ruokaa, chili con carnea ja täyshyvä fusillia 4. puutooous, ja hito ymmi hinaaja.. toivon että pääsen hänen hokemistaan eroon ja nopeasti, tarttuu mun puhekieleenki aika ovelasti. :-D

2 kommenttia:

  1. Nice pictures! Omnoom safkaaa;) Ja rustokoru... voeee ku jaksasinnii käyä laittamasa itekki sen : DDbeibii<3

    henepukhaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaksat, mie tuun mukaa kuule hempukka! :D

      Poista